Welkom bij Jinca!

Zoals u in de e-mail van KPN heeft gelezen, neemt Jinca de dienst KPN Vitaal Thuis per 1 november over. Bij Jinca heet deze dienst Leefstijlmonitoring, waarbij gebruik wordt gemaakt van de Sensara app. Het is exact dezelfde dienst als KPN Vitaal Thuis en in Nederland wordt deze door Jinca aan de consument geleverd.

 

Om deze dienst tegen de voor u bestaande voorwaarden te kunnen blijven gebruiken, is het nodig dat u administratief overstapt naar Jinca en gebruik gaat maken van een andere app op uw smartphone. Verder verandert er voor u niets.

 

Wat moet u doen?

  • Klik hieronder op Leefstijlmonitoring
  • Plaats het product in de winkelwagen
  • Vul uw gegevens in (uw persoonlijke gegevens, gegevens van uw mantelzorger en uw bankgegevens)
  • Na afronding van de registratie ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw overstap
  • Na controle van uw gegevens door Jinca ontvangt u een tweede e-mail met daarin de instructie voor het vervangen van de app, zodat u daarmee de overstap volledig kunt afronden

 

Vragen

Heeft u tijdens de registratie van uw gegevens nog vragen, bel dan met de klantenservice van Jinca op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur via 088 552 0280.