Welkom bij Jinca! U bent door de verhuurder van Gagelboschplein Leilinde naar ons verwezen voor een woningtoegang oplossing voor de thuiszorg als bewoner van Leilinde.

 

Woningtoegang voor de zorg

 

In sommige situaties is het nodig een zorgorganisatie ook toegang tot uw woning te verschaffen in geval van nood als u zelf de deur niet meer kunt openen (als u bent gevallen bijvoorbeeld). Hiervoor moet de centrale toegangsdeur van uw appartementencomplex toegankelijk zijn evenals de individuele voordeur van u als bewoner. Samenwerkende thuiszorg organisaties in deze regio werken met hetzelfde digitale systeem voor woningtoegang van Telelock. Zorgmedewerkers in onze regio kunnen met hun smartphone de centrale toegangsdeur van appartementen complexen openen en hebben zo toegang tot de appartementencomplexen van meer dan 5.000 appartementen. In principe kunnen alle zorgorganisaties gebruik maken van dit systeem. Ook de centrale toegang deuren van Warande en Leilinde zijn voorzien van dit systeem van Telelock.

 

Wat is Telelock?

 

Telelock is een digitaal sleutelbeheersysteem speciaal ontwikkelt voor de zorg. Zorgmedewerkers krijgen met een digitale sleutel toegang tot de appartementencomplexen waar hun cliënten wonen. Ook voor individuele voordeuren van bewoners is er een slim slot van Telelock beschikbaar, die zorgmedewerkers ook met een digitale sleutel kunnen openen. Hierdoor is precies te zien welke medewerker wanneer binnen is geweest. Dit betekent meer veiligheid voor bewoners en zorgmedewerkers, omdat er niet meer gewerkt wordt met kluizen en sleutels in beheer van de zorg.

 

Wat betekent dit voor u als bewoner?

 

Uw verhuurder heeft bepaald dat er in uw appartementen complexen uitsluitend gebruik wordt gemaakt van digitale toegangsoplossing van Telelock. Het plaatsen van nieuwe sleutelkluizen is niet meer toegestaan. Bewoners kunnen kiezen voor een Telelock elektronisch slot voor de eigen voordeur. U kunt ervoor kiezen om een Telelock slot te huren of te kopen.

 

Jinca personenalarmering en woningtoegang

 

Jinca is een betrouwbare samenwerkingspartner voor de thuiszorg op het gebied van personenalarmering, woningtoegang en andere zorgtechnologieën. De zorgcentralisten van Jinca helpen u en uw mantelzorger(s) om snel de juiste ondersteuning en zorg op afstand te bieden wanneer dat nodig is. Een zorgmedewerker wordt -indien u dat wilt en indien nodig- ingeschakeld bij een alarm. Dat zorgt voor een veilig gevoel.

 

U kunt bij Jinca terecht voor een Telelock slim elektronisch slot of een combinatie van een personenalarm en een Telelock slot.

 

Door hieronder te kiezen voor Telelock elektronisch slot, personenalarmering mobiel of personenalarmering thuis, komt u op een pagina waar u uitgebreide informatie vindt over dit product en u direct een bestelling en registratie kunt starten. Mobiele alarmering heeft als voordeel dat u altijd en overal kunt alarmeren, maar buitenshuis kan een zorgorganisatie zoals Archipel Thuis geen opvolging bieden. Alarmering thuis werkt altijd in en om huis en is een uitkomst als u niet zoveel van huis gaat, maar wel een veilig gevoel wilt dat altijd hulp ingeschakeld kan worden.

 

Indien u een bestelling gaat plaatsen, houd dan de volgende gegevens bij de hand: uw persoonlijke gegevens, gegevens van uw mantelzorgers die gebeld kunnen worden bij alarmering, gegevens over uw medische situatie en bankgegevens voor het incasseren van de maandelijkse kosten. U kunt boven in de balk zien in welke stap van de registratie u zich bevindt. Na het invullen van de gegevens ontvangt u een email ter bevestiging waarin ook staat wat er vervolgens gaat gebeuren.

 

NB. Indien uw zorgorganisatie nog geen gebruik maakt van Telelock, gelieve deze gegevens door te geven aan Jinca. Wij nemen dan contact op met de organisatie om te kijken op welke manier deze organisatie ook gebruik kan gaan maken van Telelock. Alle grote thuiszorgorganisaties maken in elk geval al gebruik van dit systeem. Zie ook dit overzicht.