Welkom bij Jinca! U bent door Buurtzorg naar ons verwezen voor informatie over of het bestellen van personenalarmering of veilige woningtoegang. Wij werken hierin samen met Buurtzorg.

 

Personenalarmering: vast of mobiel

Door hieronder te kiezen voor personenalarmering mobiel of personenalarmering thuis, komt u op een pagina waar u uitgebreide informatie vindt over dit product en u direct een bestelling en registratie kunt starten. Mobiele alarmering heeft als voordeel dat u altijd en overal kunt alarmeren, maar buitenshuis kan een zorgorganisatie geen opvolging bieden. Alarmering thuis werkt altijd in en om huis en is een uitkomst als u niet zoveel van huis gaat, maar wel een veilig gevoel wilt dat altijd hulp ingeschakeld kan worden.

 

Veilige woning toegang

Soms bent u niet in staat om zelf de deur open te doen maar is het toch handig of nodig dat mensen naar binnen kunnen. Bijvoorbeeld om hulp te verlenen. Jinca biedt daarvoor een veilige SKG** Puck sleutelkluis of een Telelock digitaal slot.

Het Telelock SKG***-slot is speciaal ontworpen om hulpverleners op een veilige manier toegang te geven tot uw woning. Een professionele monteur vervangt uw huidige deurslot met het Telelock slim elektronisch slot. Via een app op een smartphone kunt u mensen die u vertrouwt toegang geven tot uw woning. Heeft u hulp nodig en staat de hulpverlener voor de deur? Dan kan de hulpverlener uw slot openen met een digitale sleutel op zijn of haar smartphone. Heel handig dus. Zelf kunt u het slot nog steeds openen met een gewone sleutel en aan de binnenkant met een makkelijke draaiknop.

 

Veilig toegang geven aan uw zorgteam met gratis digitale sleutels

Met het Telelock systeem kunt u zelf digitale sleutels uitgeven aan uw mantelzorgers en het hele wijkteam dat bij u de zorg komt doen. U bepaalt zelf wie u toegang tot uw woning geeft en kunt met uw Telelock slot tot 250 digitale sleutels uitgeven. Woont u in een appartementencomplex, dan is er vaak al een digitale toegang geregeld of dit kan door de verhuurder aangevraagd worden. Zo kunnen de zorgmedewerkers op een veilige manier bij u binnenkomen, wanneer dat nodig is.

 

Eenvoudig bestellen

Indien u een bestelling gaat plaatsen, houd dan de volgende gegevens bij de hand: uw persoonlijke gegevens, gegevens van uw mantelzorgers die gebeld kunnen worden bij alarmering, gegevens over uw medische situatie en bankgegevens voor het incasseren van de maandelijkse kosten. U kunt vervolgens boven in de balk zien in welke stap van de registratie u zich bevindt. Na het invullen van de gegevens ontvangt u een email ter bevestiging waarin ook staat wat er vervolgens gaat gebeuren.