Welkom bij Jinca! U bent door Archipel Thuis naar ons verwezen voor informatie over of het bestellen van personenalarmering. Archipel Thuis en Jinca werken samen op gebied van personenalarmering en innovatieve diensten voor veilig en langer zelfstandig thuis wonen. Archipel Thuis ondersteunt personenalarmering in Eindhoven, Best, Son en Breugel en Geldrop. Het werkgebied van Archipel Thuis vindt u op hun website. Door hieronder te kiezen voor personenalarmering mobiel of personenalarmering thuis, komt u op een pagina waar u uitgebreide informatie vindt over dit product en u direct een bestelling en registratie kunt starten. Mobiele alarmering heeft als voordeel dat u altijd en overal kunt alarmeren, maar buitenshuis kan een zorgorganisatie geen opvolging bieden. Alarmering thuis werkt altijd in en om huis en is een uitkomst als u niet zoveel van huis gaat, maar wel een veilig gevoel wilt dat altijd hulp ingeschakeld kan worden.

 

Veilig alternatief voor sleutelkluis : Veilige digitale toegang

BIj Archipel Thuis bent u niet gebonden aan gebruik van een sleutelkluis. De wijkteams van Archipel Thuis maken gebruik van het veilige digitale toegangsysteem van Telelock om op een veilige manier toegang te krijgen tot uw woning. De hulpverleners kunnen uw Telelock slot openen met een digitale sleutel op hun smartphone. Bovendien hebben de wijkteams toegang tot de vele centrale toegangsdeuren van appartementencomplexen die inmiddels voorzien zijn van Telelock. Op de website van Jinca vindt u informatie over welke zorgorganisaties en woningcorporaties al gebruik maken van Telelock. Het Telelock toegangssysteem is speciaal voor de zorg ontwikkeld en voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen en certificeringen voor toegang in de zorg. Jinca biedt een handige keuzewijzer voor woningtoegang.

 

Nieuw : Mantelzorgondersteuning met Sensara leefstijlmonitoring en Spiqle digitale agenda

Jinca levert ook diensten voor mantelzorgondersteuning voor cliënten van Sint Annaklooster. Op onze website vindt u meer informatie over Sensara leefstijlmonitoring of de Spiqle digitale agenda voor mensen met geheugenproblemen.

 

Nieuw: Zelfredzaamheidskoffer

Medewerkers uit de thuiszorg kunnen u helpen bij het kiezen van hulpmiddelen die u kunnen ondersteunen bij de dagelijkse gang van zaken. Lees meer op de speciale web pagina of vraag bij medewerkers van Archipel Thuis naar de Zelfredzaamheidskoffer.

 

Voordat u gaat bestellen

Indien u een bestelling gaat plaatsen, houd dan de volgende gegevens bij de hand: uw persoonlijke gegevens, gegevens van uw mantelzorgers die gebeld kunnen worden bij alarmering, gegevens over uw medische situatie en bankgegevens voor het incasseren van de maandelijkse kosten. U kunt vervolgens boven in de balk zien in welke stap van de registratie u zich bevindt. Na het invullen van de gegevens ontvangt u een email ter bevestiging waarin ook staat wat er vervolgens gaat gebeuren.

 

Let op: bij de vraag over professionele zorgopvolging (in de stap ‘medische kenmerken’), kunt u Archipel Thuis invullen als u wilt dat zij de alarmopvolging doen als u geen mantelzorg heeft of deze op dat moment niet beschikbaar is. Bij het telefoonnummer kunt u een fictief telefoonnummer invullen, wij zorgen dat het juiste zorgteam gebeld wordt.